* 나는 한국을 사랑 *
* 나는 한국을 사랑 *
همه چیز درباره ی ستاره های کره

سلامی دوباره   شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـےبچه ها من یه حس خیلی بدی دارم  شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے نمیدونم چمه اصلا قاطی کردم   شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے   من دلم میخواد جونگ هونو ببینم اما نمیدونم چه جوری  شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےمن که نمیتونم برم کره  شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے حالا گیریم رفتم کره چه جوری جونگ هونو ببینم؟؟؟!!!  

راستی بچه ها من یه کم کره ای حالیم میشه ها ولی کسی تو تهران کلاس زبان کره ای سراغ نداره؟؟؟؟ شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے هر کی سراغ داره حتما بهم بگه 

باییییییییییییییییییییییییییییییییی                                          



نظرات شما عزیزان:

شقایق
ساعت19:13---17 دی 1390
یه مدرسه کره ای تو تهران هست که معلماش هم کره ای هستن پاسخ:mamnon kelas raftam...peyda kardam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهیک شنبه 5 تير 1390برچسب:, توسط ~ m@ry@m ~
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.